WEKO3
アイテム
美術教育におけるアートセラピーの可能性 -中学生の心の安定と成長を支える実践的アプローチ-
https://doi.org/10.24794/0002000249
https://doi.org/10.24794/00020002495acac584-9623-40d2-91d6-cd61ec4a44c0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2025-04-08 | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | 美術教育におけるアートセラピーの可能性 -中学生の心の安定と成長を支える実践的アプローチ- | |||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | The potential of art therapy in art education A practical approach to support the emotional stability and growth of secondary school students | |||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | 美術教育 | |||||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | アートセラピー | |||||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | 中学生 | |||||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | 自己肯定意識 | |||||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | ストレス | |||||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||
ID登録 | ||||||||||||||||||
ID登録 | 10.24794/0002000249 | |||||||||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||||||
著者 |
三浦, 公裕
× 三浦, 公裕
× 諏佐, 奈生子
|
|||||||||||||||||
書誌情報 |
ja : 北翔大学教育文化学部研究紀要 en : Bulletin of Hokusho University School of education and culture department 巻 10, p. 57-66, 発行日 2025-01-31 |
|||||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||||
出版者 | 北翔大学 | |||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||||||
収録物識別子 | 2189-857X |