WEKO3
アイテム
社会科の授業改善の方向性を能力育成の観点から探る : 次期学習指導要領を見据えて
https://doi.org/10.24794/00002481
https://doi.org/10.24794/0000248148cbeaa1-80e9-4a5e-b39d-db1a2b71f1d0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-03-12 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | 社会科の授業改善の方向性を能力育成の観点から探る : 次期学習指導要領を見据えて | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Considering the Future Direction toward Improvement of Social Studies Classes from the Viewpoint of the Need for Fostering the Individual Abilities of Children on the Basis of the New Curriculum Guidelines | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
ID登録 | ||||||||||||
ID登録 | 10.24794/00002481 | |||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||
著者 |
中川, 洋一
× 中川, 洋一
|
|||||||||||
著者別名 | ||||||||||||
書誌情報 |
北翔大学教育文化学部研究紀要 en : Bulletin of Hokusho University School of education and culture department 巻 2, p. 107-119, 発行日 2017 |
|||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | 北翔大学 | |||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 2189857X | |||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AA12749514 |